Zo werkt het

Zodra een opdracht een feit is, begint het echte werk.

Het is onze standaard aanpak om direct aan de slag te gaan met inventariseren, registreren, controleren en het verzorgen van de overname naar onze leveranciers. De overnameprocedure verloopt via een aantal duidelijke stappen, die gelijktijdig plaats kunnen vinden en is daardoor in feite zó geregeld. Wij doen er alles aan om uw organisatie niet, of zo min mogelijk, te belasten.

Klanten worden beter bediend als er snel en to the point wordt gereageerd. Iedere klant krijgt daarom een vaste contactpersoon. Werkzaamheden worden tijdens afwezigheid soepel van elkaar overgenomen. Hierdoor wordt continuïteit geborgd.

Bestellingen, annuleringen en andere mutaties worden binnen 12 uur verwerkt en bevestigd. Wij monitoren het gebruik van ons systeem nauwlettend en zullen pro-actief contact zoeken wanneer wij signaleren dat er onjuistheden en of onvolledigheden zijn of wanneer mutaties door onbevoegden doorgegeven worden. Wij controleren ook wekelijks de verwerking van verzoeken bij onze leveranciers. Verlengen van abonnementen wordt vooraf gegaan door een attendering waarin u gevraagd wordt of een abonnement al dan niet verlengd kan/mag worden.

Facturatie vindt achteraf plaats. Uitgeversfacturen worden gecontroleerd op juistheid en volledigheid. Hierna volgt onze maandelijkse factuur. Deze wordt volgens specifieke wens van klanten opgemaakt en voorzien van een overzicht met informatie zoals: omschrijving abonnement, kostenplaats, aantal, lezer/gebruiker etc.

Duurzaam ondernemen is voor PS Media een continu proces. Hoewel wij een kleine, compacte organisatie zijn, doen we al het mogelijke om bewust om te gaan met onze omgeving en ons personeel. Een paar voorbeelden:

  • We zijn gehuisvest is een modern en (zeer) energiezuinig pand en gebruiken groene stroom
  • We zijn zo goed als 'paperless' en verpakkingsmaterialen worden gerecycled
  • Chemisch afval en toners worden gerecycled. Lege cartridges zamelen we in voor Clinic Clowns
  • We stimuleren en ondersteunen onze medewerkers in een gezonde werk- en leefomgeving. Mogelijkheden hiervoor zijn gecreëerd m.b.v. een fietsplan, thuiswerken, ruimte voor mantelzorgtaken, vergoeding trainingen etc.